Să zicem că primesc un mail plin de nu: nu ne place aia de acolo, fundalul ală zici că e cerul înainte de furtună, logo-ul ar trebui să fie mai mare etc.
Mă apuc și le scriu un mail sincer, dar politicos: mă îndoiesc serios de gusturile în ceea ce privește designul, nu e nicio furtună acolo, logo-ul e bine cum e, să mă lase în pace că de aia îmi dau bani, să fac cum știu eu că e mai bine.
După aia șterg tot și mă reapuc de lucru. Încerc să modific un pic cât să se vadă că e un pic schimbat și trimit mai departe (mai verific odată dacă am șters mesajul mai de sus, odată mi-au scăpat câteva rânduri). După câteva mailuri de genul ăsta, lucrurile se stabilizează și se ajunge de obicei la o variantă intermediară, suficient de bună cât să-ți placă și ție și lor.
Mare pericol dacă ai de-a face cu mai mulți care iau decizii. E extrem de complicat, trebuie neapărat să te întâlnești de mai multe ori față în față, să stabilești un lider de opinie și cu el să negociezi. Da, e vorba de negociat și povestit mult în meseria asta dacă vrei să ai succes. Ține minte că oamenilor nu le place critica, dar vor fi primii care vor sări să-ți reproșeze chestii. De aceea recomand varianta cu mailul de descărcare, e bună în primul rând pentru tine. Rezistența la critică se dezvoltă în timp și e de asemenea indispensabilă.
Sorry, comments are closed for this post.