reclame la produse, nu la mărci

Până în 30 noiembrie vă puteți bucura de timpuri când reclama era mai puțin intruzivă, mai puțin senzorială, mai puțină pur și simplu. Era o publicitate mai informativă și mai naivă în persuasiune și se vindeau efectiv produse, nu mărci. Veți vedea din capitalismul interbelic, din capitalismul de stat postbelic, dar și din capitalismul de cumetrie al anilor ‘90 „reclame la gramofoane, reclame bilingve, pastile senzaționale de slăbit, mărci internaționale de mașini prezentate în presa clujeană la începutul secolului și perioada interbelică, magazine celebre ale urbei, fabrici și cooperative de succes din perioada comunistă, o nostalgie financiară (Caritas) care a făcut Clujul un Las Vegas autohton”. Expoziția Clujul într-un secol de publicitate face parte din Festivalul Clujul de altădată organizat de Casa de Cultură a Municipiului Cluj-Napoca. Vernisajul expoziției concepute de Ancuța Lăcrimioara-Chiș este miercuri, 17 noiembrie, ora 13.00 (Piața Unirii, nr. 24).

Sorry, comments are closed for this post.

Evenimente recomandate

There is no custom code to display.

© 2025 slicker.ro

Slicker este construit pe platforma Wordpress